Wat is een telefoonsysteem en waarom kun je deze koppelen aan je Samsung Galaxy S8?

Zoals u weet, is uw telefoonsysteem een cruciaal instrument voor het succesvol runnen van uw bedrijf. Helaas kan zelfs de meest moderne technologie falen en wanneer dit gebeurt, zal uw bedrijf de directe gevolgen hiervan merken. Verlies van zaken is een groot probleem waar uw bedrijf mee te maken krijgt als uw telefoonsysteem omvalt. Wanneer het niet lukt zult u beginnen te wensen dat u een telefonische onderhoudsovereenkomst had die u gemakkelijk kunt krijgen van een aantal gerenommeerde zakelijke telefoonbedrijven. Een voorbeeld daarvan is de Galaxy S8.

Technische ondersteuning per telefoon

Als uw systeem jonger is dan twee jaar, zal uw serviceprovider u meestal een of andere vorm van technische ondersteuning of onderhoudscontract aanbieden. In deze overeenkomst moeten zij aangeven hoe zij op bepaalde problemen zullen reageren en binnen welke periodes een technicus aanwezig zal zijn als er een storing optreedt. In de snel evoluerende zakenwereld van vandaag de dag zal de meerderheid van de telefonische onderhoudsaanbieders deze informatie specificeren in een service level agreement (SLA) omdat het van cruciaal belang is om deze informatie te verstrekken.

Als uw systeem oud, niet ondersteund of verouderd is, dan is het waarschijnlijk dat uw telefoonsysteem niet langer wordt ondersteund door de oorspronkelijke fabrikant of installateur. In dergelijke gevallen kunt u overwegen om te zoeken naar een derde partij voor het onderhoud van uw telefoonsysteem of naar een telefoontechnicus. Elke onderhoudsprovider heeft zijn eigen SLA om van te werken en het is aan u als klant om de voorwaarden overeen te komen voordat u een overeenkomst ondertekent.

Soorten telefoondekking

Een onderhoudscontract kan alleen betrekking hebben op uw hoofdbedieningsunit, maar meer in het algemeen zou het het hele systeem moeten dekken in het geval van een grote storing of storing. De exacte lijst van specifieke systeemonderdelen die worden behandeld, hangt af van de leverancier die u kiest, maar het kan ook gaan om een lijst met specifieke systeemonderdelen:

  • De hoofdbesturingseenheid
  • Eigen Systeem Zaktelefoons
  • De bekabeling rond de kantoren (in zeldzame gevallen)
  • Spraakprocessoren (geavanceerde voicemail en automatische verzorger)
  • Communicatieapparatuur zoals schakelaars en routers
  • Muziek in de wachtstand Apparaten
Share
0
Share
0
Share
0
Share
0